HTML

Blogger-e vagy?

Blogger-e. vagy?

Friss topikok

2008.12.26. 15:59 Médiafika

Függés

Üdv mindenkinek.

Ma olyan dolgokról lesz szó, amire nem vagyok büszke, és tényleg nem, szóval ahogy a tv-ben az uri geller műsor alatt: otthon senki ne próbálja ki.

Én sajnos sokmindentől függök.

Cigitől, kávétól, és részben az energiaitaloktól.

Rituálék kapcsolódnak hozzá, megszokás, beidegződés ez, satöbbi.

Ébredés után cigi, otthonról kilépés után cigi, buliban cigi, hazaérkezéskor cigi... Ezek olyan dolgok, amik valójában feleslegesek, dehát az ember mégis megcsinálja.

Reggel kávé nélkül nem indulok, de a kávéhoz cigi kell... nagy baj van, ha valamelyik nincs otthon...

Én egy nap átlagban 15-17 szál cigit szívok el (ami ugye majdnem egy doboz) ráadásul pirosat, ami ugye erős, ehhez jön hozzá a napi 5-6 adag kávé, ami szintén erős, illetve 2 doboz red bull.

Ez egy napi adag, ami elég erős, egészségtelen, és baromság, de függök tőle.

2009-ben szeretném mindhárom adagom csökkenteni.

Én szeretem a dohány és a kávé ízét, (már) nem nagymenőzésből csinálom, ezért nehezebb lesz.

De megpróbálom csökkenteni

Hiszen egészségtelen, büdös, drága, főleg a cigi, pláne, hogy én drága cigit szívok.

Mosmtár csak a piára és a drogra nem kattantam rá, nem is fogok remélem.

Szóval aki nem dohányzik, nem kávézik, ne tegye, aki meg már benne van, az meg próbálja csökkenteni, vagy ne.

Döntsetek belátásotok szerint, legyek én a rossz példa.

Majd beszámolok róla, hogyan sikerült...

Szólj hozzá!

Címkék: kávé cigi redbull függés hellókarácsony


A bejegyzés trackback címe:

https://bloggerevagy.blog.hu/api/trackback/id/tr85842695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása